איך מודעות פייסבוק עובדות? האם מודעות בפייסבוק באמת עובדות? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מודעות בפייסבוק וכיצד להגדיר את הקמפיין המודעות הראשון שלכם בפייסבוק.
האם מודעות פייסבוק באמת עובדות?
התשובה הקצרה: כן. מודעות פייסבוק באמת עובדות. עם זאת, אתה צריך לשקול אם פייסבוק מתאימה למודל העסקי שלך. אם אתה לא בטוח, תתחיל בקטן. היצמד להוצאה זולה על מודעות למשך שבוע-שבועיים לבדיקה.
איך מודעות פייסבוק עובדות?
במקור, כשפייסבוק השיקה את אלגוריתם המודעות שלה, הוא התבסס על מכירה פומבית. זה נתן עדיפות להצעה הגבוהה ביותר. עם זאת, בשנת 2018, מארק צוקרברג הודיע כי פייסבוק תעבור יותר לכיוון מודל חוויית המשתמש תוך שילוב המכירה הפומבית.
המכירה הפומבית מבוססת על:
- הצעת מחיר למפרסם.
- שיעורי פעולה משוערים.
- רלוונטיות ואיכות המודעה.
עם זאת, עדיין לא ברור כיצד בדיוק פועל אלגוריתם המודעות של פייסבוק.
6 סוגים של מודעות פייסבוק
ישנם שישה סוגים של פורמטים של מודעות פייסבוק.
תמונה
סוג קובץ: JPG או PNG
רזולוציה: 1080 x 1080 פיקסלים
גודל קובץ: 30MD
מודעות תמונה בפייסבוק מאפשרות למשתמשים ליצור פריטים חזותיים עם תמונות סטטיות כדי להניע פעולה.
הנה הסודות למיטוב מודעות התמונה שלך בפייסבוק:
- הצג דוגמאות של לקוחות המשתמשים במוצר שלך.
- נסה להימנע מטקסט. זכור, פחות זה יותר.
- היצמד לערכת עיצוב עקבית אם אתה מציג מודעות מרובות.
- השתמש תמיד בתמונות ברזולוציה גבוהה.
וידאו
סוג קובץ: MP4, MOV או GIF
רזולוציה: 1080 x 1080 פיקסלים
גודל קובץ: 4GB
משך וידאו: שנייה אחת עד 241 דקות
מודעות סרטון בפייסבוק נותנות לעסקים הזדמנות להציג את המותג שלהם בצליל ובתנועה. ניתן לראות אותם בפיד או בסיפורים. באפשרותך גם ליצור מצגת שקופיות.
הנה הסודות למיטוב מודעות הסרטונים שלך בפייסבוק:
- הצג תכונה, מוצר או שירות ייחודיים. אתה רוצה לספר את הסיפור שלך.
- שמור על מעורבות הקהל עם וידאו של 15 שניות או פחות.
- היצמד למסר אחת לכל סרטון וידאו. שאל את עצמך: איזו פעולה אתה רוצה שהם ינקטו?
קרוסלה
סוג קובץ: JPG או PNG
סוג קובץ וידאו: MP4, MOV או GIF
רזולוציה: 1080 x 1080 פיקסלים
מספר כרטיסים: 2-10
גודל קובץ תמונה: 30MB
גודל קובץ וידאו: 4GB
מודעות קרוסלה בפייסבוק מאפשרות לך להציג עד 10 תמונות או סרטונים במודעה אחת. כל תמונה מקבלת קישור משלה.
הנה הסודות למיטוב מודעות הקרוסלה שלך בפייסבוק:
- בחר מוצר אחר בכל זוג תמונות, כל תמונת מוצר עם קישור לדף נחיתה משלה.
- ספר סיפור שדוחף אנשים להחליק שמאלה וימינה.
- הסבר תהליך שלב אחר שלב של אופן הפעולה של מוצר או שירות.
חוויה מיידית
סוג תמונה: JPG או PNG
סוג קובץ וידאו: MP4 או MOV
גודל: 1080 פיקסלים x 1920 פיקסלים
תמונות נתמכות: עד 20 תמונות
חוויית מיידית במודעות פייסבוק משתלבות עם מודעות אוסף. משתמשים יכולים לצפות בסרטוני וידאו, להחליק בין קרוסלות ולקנות מוצרים בקטלוג שלך.
הנה הסודות למיטוב מודעות חוויית מיידית:
- נסה לא להפעיל אוטומטית שני קטעי וידאו בו-זמנית. זה יכול לגרום לבעיות הפעלה מרובות.
- דלג על כיתובים לסרטונים עם מודעות חוויה מיידית.
- הוסף CTA כדי ליידע את המשתמשים שהם יכולים ללחוץ כדי לראות עוד.
אוסף
סוג תמונה: JPG או PNG
סוג קובץ וידאו: MP4, MOV או GIF
רזולוציה: 1080 x 1080 פיקסלים
גודל קובץ תמונה: 30MB
גודל קובץ וידאו: 4GB
מודעות אוסף פייסבוק משויכות למודעות חוויה מיידית. מודעת האוסף מגישה תמונת נושא או סרטון וארבע תמונות מוצר. כאשר משתמש לוחץ על תמונה, דף יעד נפתח.
הנה הסודות שלי למיטוב מודעות אוסף::
- אתה יכול לאפשר לפייסבוק לבחור באופן דינמי אילו מוצרים אתה רוצה שיוצגו. זה חוסך זמן בטווח הארוך.
- נסה לדבוק בקטגוריות מוצרים עם יותר מ-50 מוצרים. פייסבוק מאלצת אותך לשייך לפחות 4 מוצרים, אך עם האפשרויות שנבחרו באופן דינמי, פייסבוק תשרת את הסבירות הפופולרית ביותר או הגבוהה ביותר לרכישה.
- כלול תמיד פרמטר URL למעקב אחר נתוני מודעות.
מודעה בפייסבוק עם הוראות שלב אחר שלב
קודם כל, לפני שתוכל ליצור מודעה בפייסבוק, תרצה ליצור חשבון 'מנהל המודעות של פייסבוק' (אם יש לך דף עסקי). אם אינך בטוח אם יש לך חשבון, נסה להתחבר למנהל המודעות של פייסבוק.
צריך עזרה עם הפרסום בפייסבוק? צור קשר עם מקדם בפייסבוק
שלב 1: בחירת מטרת קמפיין
פייסבוק נותנת לך אפשרויות לבחור מבין המטרות. לצורך מאמר זה, נבחר בתנועה כמטרה שלי.
שלב 2: מתן שם לקמפיין שלך
אחרי שתבחר את מטרת הקמפיין, אתה רוצה לתת שם לקמפיין יחד עם סדרת המודעות והמודעה.
שלב 3: השלמת פרטי הקמפיין
לאחר שתציין את שם הקמפיין, פייסבוק תספק לך פרטי קמפיין נוספים להשלמתו.
הנה פירוט מהיר של כל אחד מהם:
- קטגוריות מודעות מיוחדות
אם המודעה מתייחסת לאשראי, תעסוקה, בית, סוגיות חברתיות, בחירות או פוליטיקה, עליך לבחור באפשרות זו. בשל המגבלות של מדינות מסוימות, ישנם צעדים שונים שפייסבוק חייבת לנקוט כדי להיות תואמת מבחינה משפטית.
- מגבלת הוצאה בקמפיין
בדומה למיטוב התקציב, מגבלת ההוצאה בקמפיין מפסיקה להציג את המודעה לאחר הגעה למגבלה זו. פייסבוק תשלח לך התראה כדי ליידע אותך שהמגבלה הושגה כדי שתהיה לך אפשרות להשאיר אותה פועלת אם תרצה.
- בדיקות A/B
פייסבוק מאפשרת למנהלי מודעות לבדוק קריאייטיב, קהל ומיקום כדי לגלות את הקמפיין בעל הביצועים הטובים ביותר. אם תבחר באפשרות זו, פייסבוק תהפוך את הקמפיין באופן אוטומטי למבחן A/B.
- מיטוב תקציב קמפיין
פעולה זו מאפשרת לך להגדיר תקציב ברמת קמפיין. בעבר, פייסבוק אפשרה למשתמשים להגדיר זאת רק ברמת סדרת מודעות, כך שהיא גרמה לסיבוכים רבים בעת הקצאת תקציבים לקהלים שונים.
אני ממליץ להשתמש בזה. עוזר לקמפיין בשלב הלמידה, ומקל על ניהול הקמפיין שלך.
שלב 4: בחירת תקציב, תזמון, קהל והצגה
זהו השלב האהוב עליי ביצירת מודעות פייסבוק. זה המקום שבו המחקר והנתונים מתחילים להתאחד.
שלב 5: בחירת פורמט מודעה
בעמוד האחרון של הגדרת קמפיין מודעות בפייסבוק, יש לך אפשרות לבחור את הפורמט שאתה רוצה עבור המודעה שתוצג למשתמשים.כאן הידע שלך על סוג המודעה מלמעלה שימושי.
שלב 6: הוספת קריאייטיב
עכשיו, אתה יכול להעלות את המדיה שלך ולהוסיף מלל וכתובת URL של דף הנחיתה.
שלב 7: הגדרת מעקב וכתובת URL
השלב האחרון הוא הצעד החשוב ביותר. אתה תמיד תרצה לעקוב אחר הנתונים שלך ולבחור פרמטר URL יחודי שיעזור לך להבין איך המודעות בפייסבוק עבדו ומה מניע משתמשים ללחוץ
נכתב ע"י מנכ"ל חברת קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech