בעידן בו כבר מזמן התקשורת עם הלקוחות הופכת להיות בשלט רחוק והלקוחות הפוטנציאליים שלנו כבר לא מגיעים מהשכונה ליד אלא מקבוצות הפייסבוק או באמצעות גלישה באינטרנט, גם התקשורת עם הלקוחות הפוטנציאליים משתנה.
אם בעבר הפנייה אל לקוחות הייתה מתקיימת באמצעות פנייה אישית ולקוחות אישיים הרי שכיום הפנייה העיקרית אל לקוחות היא באמצעות האינטרנט והמדיה הדיגיטליים השונים. בעידן בו יש יותר ויותר גורמים המשפיעים על התחרות העסקית וכמו כן, יותר גורמים ההופכים להיות תחרותיים לעסק שלכם, ובמקביל הקשר האישי עם הלקוחות הולך ומתדלדל, יש צורך בבחירה נכונה לעבודה על המיתוג העסקי.
איך ממתגים את העסק?
אבל רגע, לפני שממהרים קדימה חשוב לבדוק – מה הוא מיתוג ואיך הוא עובד? האם באמת העסק שלכם צריך מיתוג או שהוא יכול להסתדר בלעדיו? הממצאים בתחום מלמדים כי על מנת שקשר עם לקוח יתנהל לאורך זמן ובנחת, יש צורך בבחירה נכונה של אסטרטגיה עסקית.
אסטרטגיה עסקית אינה יכולה להתקיים אם לעסק אין זהות משל עצמו ובמקרים כאלה עלינו לבסס את האסטרטגיה העסקית של בית העסק שלנו, לרבות המאפיינים של העסק. המאפיינים של העסק הם אלו אשר יאפשרו יצירת תקשורת קבועה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו לאורך זמן.
במילים אחרות, בחירה במאפיינים מרכזיים של בית העסק היא למעשה בחירה במיתוג העסק בצורה הטובה ביותר ומבלי לוותר על הדברים שחשובים לעסק שלכם באמת.
מיתוג בית העסק מתחיל מהגדרה נכונה של הערכים המאפיינים אותו. במילים אחרות, כאשר בית העסק שלכם מבוסס על מאפיינים קבועים וערכים עליהם הפעילות שלו מתבססת, קל יותר לשמור על קשר יציב עם לקוחות פוטנציאליים וכמו כן, הרבה יותר קל לבסס קשר ארוך טווח.
מה הוא מיתוג?
מיתוג הוא למעשה שפה. ואולם, בעוד שהשפה הדבורה או הכתובה משתמשות באותיות על מנת להעביר מסרים, המיתוג משתמש במגוון רחב של אמצעים אחרים במטרה להעביר מסרים שונים לתודעה של הלקוח. בין האמצעים הללו אפשר למצוא את הסמלילים, קרי הלוגואים המאפשרים להעביר מסרים בצורה מאד ישירה.
אמצעים נוספים בהם נעשה שימוש למטרות מיתוג העסק באמצעות סטודיו למיתוג הם הסלוגן והשפה הגרפית. בעבודה משותפת עם קופירייטר וכן עם מעצב גרפי תוכלו להחליט על הגורמים המרכזיים המשפיעים על בחירת השפה העיצובית כך שיהיה לכם קל יותר ונהיר יותר לעבוד בצורה ברורה ועקבית.
כל עוד אתם עובדים בשיתוף פעולה ובסמוך לסטודיו למיתוג תוכלו להיות בטוחים כי השפה שאתם בוחרים לצורך מיתוג העסק תשרת אתכם למשך שנים רבות ותאפשר לכם את השקט הנפשי ביצירת תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים חדשים. הבחירה בסטודיו למיתוג כמו אנזלביץ – סטודיו למיתוג חברות תדעו כי אתם יכולים לקבל מענה לצרכים ולאופי הייחודי של העסק שלכם. משמעות הדבר היא כי אתם עצמכם יכולים להיות אפקטיביים יותר במידה בה אתם בוחרים סטודיו למיתוג העונה על הצרכים של העסק.