בגלל החום: 6 תושבים בבת ים נזקקו לטיפול רפואי

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

עומס החום הכבד ברחבי הארץ גורם לעלייה בכמות הפניות למוקדי מד"א כתוצאה מגל החום הכבד. מד"א מדווח כי החל מיום ראשון(2 ביולי) בשעה 6:00 בבוקר ועד יום שני (3 ביולי) בשעה 16:00 אחר הצהריים, העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי ל-6 תושבים בבת ים שנפגעו מגל החום וחשו חולשה או התייבשו.

מנכ"ל מד"א אלי בין מסר: "במד"א ממשיכים לשמור על היערכות מוגברת בעקבות גל החום הכבד. על מנת להימנע מפגיעות בנפש אני שב ומבקש מהציבור הרחב להישמע להמלצות מד"א, לשים לב לאוכלוסייה הפגיעה יותר – הקשישים, הילדים והתינוקות, להרבות בשתייה ולהימצא במקומות מוצלים וממוזגים. אני שב ומזכיר להורים ולנהגי ההסעות לתת תשומת לב מיוחדת לילדים ברכב, לבצע סריקה בטרם עזיבת הרכב ולהביט ברכבים סביבנו שחלילה לא נשכח ילד ברכב. מבט לתוך רכב חונה יכול להציל חיים".

במד"א הדגישו כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים ושאף אחד מהם לא נשכח ברכב. בנוסף מבקשים במד"א מהציבור לשים לב למכוניות חונות במהלך היום, ולהזעיק את מד"א והמשטרה בכל מקרה שבו נראה ילד בכלי הרכב ללא השגחת מבוגר. תשומת לב מוגברת של הציבור כולו יכולה להציל את חייהם של פעוטות רבים.

פורסם על ידי